صفحه اصلي | فهرست مقالات | مطالب جديد | خبرنامه | نقشه سايت | طراحي وب | جستجو | نسخه جديد سايت

صفحه اصلي | فهرست مقالات | مطالب جديد

 
بخش ویژه

هک رشد

تکنیک های توسعه و رشد سریع کسب و کار و استارتاپ ها



کفش پاشنه بلند ارزان

کفش پاشنه بلند ارزان ، خرید کفش پاشنه بلند ارزان ، خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند ارزان ، فروشگاه کفش پاشنه بلند ارزان، فروشگاه اینترنتی کفش پاشنه بلند ارزان،

مدانیسا

لباس شب مدانيسا ، مانتو مدنيسا ، تونيك مدانيسا ، لباس سايز بزرگ مدانيسا ، مودانيسا ، لباس زنانه مدانيسا ، برند مدانيسا

دسته ها

  • هک رشد هکر رشد استارتاپ
  • ایمنی صنعتی
  • شش سیگما
  • شبکه های هوشمند توزیع برق
  • فیزیک
  • انرژی های تجدیدپذیر (نو )
  • نرم افزار مطلب Matlab
  • مهندسی کامپیوتر
  • متفرقه
  • ماشین - اخبار
  • طراحی سایت و سئو
  • ماشین - معرفی شرکتها
  • ماشین - معرفی ماشين سازان
  • ماشین - معرفی ماشين آْلات
  • برق-دانش آموزان
  • برق-مهندسی پزشکی
  • برق-فناوری اطلاعات
  • برق-مخابرات
  • برق-کنترل
  • برق-قدرت
  • برق-اتوماسیون
  • برق-الکترونیک
  • برق-عمومی
  • برق - هوش مصنوعی
  • ارتباط با صنعت2
  • سايت هاي مرتبط
  • احمد زيني هكر رشد
  • هك رشد
  • فيلدباس و اتوماسيون
  • شبكه فيزيك هوپا
  • كارگاه هواشناسي
  • مهندسي برق
  • مجله در مورد سنسورها
  • www.control.com
  • temperatures.com
  • مجله سلامت و زيبايي

  • فصل 6 - نتيجه گيري وارائه پيشنهاد (حفاظت سيستم هاي قدرت)

    فصل 6 - نتيجه گيري وارائه پيشنهاد (حفاظت سيستم هاي قدرت)

    در این پایان نامه ما عملکرد و روابط بین سیستم های حفاظتی که در شبکه های قدرت بکار می رود را توضیح دادیم.همچنین منطق های برنامه نویسی ساده وپیچیده ای که برای مدل کردن رله ها به کار می رود توضیح داده شد.مدلهای شبیه سازی شده برای حفاظت محلی وحفاظت ماهوارهای تست ومشکلات هر دو بررسی شد.


    نويسنده : يحيي محرابي

    در اين پايان نامه ما عملكرد و روابط بين سيستم هاي حفاظتي كه در شبكه هاي قدرت بكار مي رود را توضيح داديم.همچنين منطق هاي برنامه نويسي ساده وپيچيده اي كه براي مدل كردن رله ها به كار مي رود توضيح داده شد.مدلهاي شبيه سازي شده براي حفاظت محلي وحفاظت ماهوارهاي تست ومشكلات هر دو بررسي شد. نكته جالب توجه ديگر اين بود كه ما براي تنظيم رله ها از جريان مبنا كه براي بدست آوردن آن SIL رامحاسبه كرديم استفاده نموديم چون جريان ورودي رله ها درشبكه متغير است.شبيه سازي جريان زياد مهم نبود چون مقدار جريان متغير وبه توان مبنا بستگي دارد.SIL را انتخاب كرديم چون به بار بستگي ندارد و مشخه خط است.توسط منحني بار مجاز وطول خط ما مي توانيم ماكزيمم جريان مجاز از خط را محاسبه كنيم.

    با توجه به بار محاسبه شده براي خط يك توان مبناي جديد بدست مي آيد وبا توجه به اين پارامترهاي جديد براي خط محاسبه مي شود.در نهايت ما با مشاهده اين تغيرات در خط به اين نتيجه مي رسيم كه ظرفيت خطوط انتقال ما محدود است وبايد از رله استفاده كنيم.در نتايج شبيه سازي مشاهده كرديم كه رله هاي محلي داراي زمان تاخير3-2 ثانيه هستند واين در شرايطي است كه مشكل خاصي در شبكه رخ ندهد وخطا زيادپيچيده نباشد.براي كليه سيستمها فرض شد كه حفاظت محلي درست تنظيم شده و هيچ خطائي باعث عملكرد نادرست آن نمي شود.ما بايد اين نكته راهم در نظر بگيريم كه هميشه رله ها و يا بريكر درست عمل نمي كند كه ممكن ناشي از تنظيم اشتباه ان وياعيب مكانيكي و..... باشد.اين نكته مهمي است كه سيستمهاي اندازه گيري ماهواره اي نبايد خيلي سريع عمل كند چون در مواقعي كه ريكلوزينگ با موفقيت انجام خطا رفع مي شود.براي اين منظور عملكرد ان بايد پس از 3-1 ثانيه تنظيم شود كه بستگي به شرايط دارد.

    اگر سيستم اندازه گيري ماهواره اي سريع عمل كند باعث بروز مشكلاتي مي شود حتي اگر خطا را خيلي سريع رفع كند.امروزه تنظيم رله ها بر اساس محاسبه اتصال كوتاه, نوع شبكه بندي سيستم , ميزان توليد و ولتاژ شبكه بستگي دارد.يك تاخير زماني بين خطوط انتقال ورله هاي حفاظتي در سيستم حفاظت محلي وجود دارد. براي حل اين مشكل ازسيستم اندازه گيري PMUs استفاده مي شود, توضيحات بيشتر آن در مراجع[36],[37],[38] آمده است.

    مسالة مهم براي تنظيم رله ها تطبيق آنها با عناصر FACTS است.كه اين عناصر امپدانس اندازه گرفته شده توسط رله ديستانس را تغيير مي دهندو باعث عملكرد اشتباه رله مي شود.براي جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي لازم منحني عملكرد رله را تغيير دهيم به عبارت ديگر يك شبكه با قدرت كنترل بالا داشته باشيم. يعني يك شبكه در دسترس وقابل انتخاب داشته باشيم.براي پياده كرن اين روش مي توانيم از ميكروكنترلر استفاده كنيم كه تنظيم آن از طريق يك سري كانالهاي خارجي انجام مي شود.مشكل اساسي ما اين است كه 70% رله هاي ما الكترومكانيكي است.تنظيم اين رله ها فقط با دست امكان پذير است چون آنها خيلي قديمي و عمر بعضي ازآنها به40 سال مي رسد.

    دراين پايانامه مانشان مي دهيم براي هماهنگي بين حفاظت محلي و حفاظت WAMS نمي توان از وسايل تطبيق دهنده استفاده كرد. به همين دليل رله هاي قديمي را بايد از مدار خارج كرد و از رله هاي جديد استفاده كرد.اين نكته نشان مي دهد كه سيستم حفاظتي در سطح وسيع بايد قابل انعطاف باشد با حفاظت محلي در ناپايداري ولتاژشبكه و در مواقعي كه اضافه بار باعث پايداري شبكه مي شود.اين نكته قابل توجه است كه در مواقعي كه خطا واقعي رخ دهد نبايد از عملكرد رله جلوگيري شود.در اين پايان نامه مشكلات اساسي كه بين حفاظت محلي وWAMS است بررسي شد و مشكلات اساسي آن در سيستم PSGuard با تاخير زمان بزرگتر از 1.5sec نشان داده شد.

    مسالة مهم اين است كه سيستم با كمترين اختلال برنامه ريزي شود. با تغير حفاظت محلي به حفاظت WAMS هزينه زيادي بايد صرف كرد ولي در عوض حفاظت بهتر و سريعتري بر روي سيستم داريم.

    مراجع


     

     

    منوي اصلي
  • صفحه اصلي
  • فهرست مقالات
  • مطالب جديد
  • خبرنامه
  • نقشه سايت
  • طراحي وب
  • جستجو
  • نسخه جديد سايت
  •  

    مطالب جديد
     

         
    Copyright © 2003 - 2017 by AutoIR iranresearch , All rights reserved. www.iranresearch.com www.iranresearch.ir www.autoir.ir Designed by Ahmad Zeini
    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت autoir.ir می باشد